Translate

trešdiena, 2013. gada 10. jūlijs

Sākums, iepazīšanās, ES...

Sākums..
Pavisam sveša šeit...
Reizēm liekas sveša pati sev...

Kā iepazīstināt jūs ar sevi? Vai kā vairākums minēt tikai labās lietas, slēpjot iekšējos asumus un netīrumus?! Faktu noklusēšana nav noziegums, bet klaja maldināšana: rožaina ceļa izveide stāsta gājumā par sevi. Kam gan tas vajadzīgs: ideālus stāstus jau esam dzirdējuši. Labāk patiesa realitāte nekā uzpūsta fantāziju pasaule pašai par sevi.

ES: 


  • sākumā jāsāk ar iekodēto piedzimšanas informāciju- Latviete. Patriotisms: vai plaši izkliegtais vai tomēr vienmēr sirdī klusi mājojošais?! Zelta vidusceļš: svētkos asaras acīs un lepnums dziedot himnu un acīm veroties uz mūsu sarkanbaltsarkano karogu, bet ikdienā tā ir spēja baudīt savu valodu ik dienas, nēsāt karodziņu sev līdzi, bet galvenais ik mirkli atcerēties: kas es esmu un no kurienes es nāku. Sargāt, lolot, mīlēt un galvenais cienīt. 
  • un kā gan bez īpašību un rakstura iezīmju krājuma. Bagātīgs vai tomēr aprobežots spriežat paši. Enerģiska, radoša, reizēm neprātīgu ideju iniciatore, reizēm īsta sapņotāja, reizēm filozofiska par jebko uz šīs pasaules, netaisnību nemīloša, reizēm pārāk naiva uz pasaulē izveidoto kārtību, reizēm pārāk kašķīga un emociju nesavaldīga...

Intereses:


  • It visa sākumā ir dizains. Spēja radīt, spēja lietām pievienot vērtību un tajās iemājot sajūtas, spēja apkārtējo pasauli radīt par kripatu krāsaināku...
  • Grāmatas: īsta un patiesa mīlestība pret lapaspusēm: apbružātām, pavisam jaunām, ar vēstures traipiem. Kā arī mazsvarīgs nav pats saturs. 
  • Radošas idejas: veidot rotas, radīt interjera dekorus, aksesuārus ir pēdējā laika lielāka aizraušanās. Patīk stundām ilgi knibināties un ar ilgu baudpilnu brīdi apjūsmot galarezultātu. 
  • Dzeja: ne lasīt, bet radīt. Katra rinda slēpj nevis iedomu tēlus, bet gan pašu sevi.
Tas īsumā , kas par zvēru esmu es. Laikam ritot, šķautnes tiks pagrieztas uz visām debespusēm :)

Sveiki visiem :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru